تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی

طرح عیدانه پلیس برای تمدید ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی
ایلام - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: طرح عیدانه شامل تمامی وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها (خوروهای فاقد دستور قضایی توقیف) است و در این طرح تسهیلات و تشویقاتی به مالکان و متصرفان خودروهای توقیفی اعطاء می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ علی احمد شاوردی اظهار داشت: به منظور حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به ادارات و بخش های مختلف، در این طرح به ۲ روش در دفاتر پلیس (+۱۰) و ترخیص اینترنتی از طریق اپلیکیشن پلیس من ترخیص انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح، شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله برای پرداخت به صورت اقساطی و ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: در صورتیکه شخص فاقد گواهینامه مجاز رانندگی بوده، با تکمیل فرم در دفاتر پلیس + ۱۰ و معرفی شخص جایگزین گواهینامه دار می تواند خودروی توقیفی را ترخیص کند.

سرهنگ شاوردی تاکید کرد: زمان این طرح محدود و تا عید سعید فطر است و امید است شهروندان عزیز این فرصت را مغتنم شمرده و با در دست داشتن مدارک قانونی مراجعه و خودروی خود را ترخیص کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.