چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×

  ندا عزیزپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: دیدار این ۲ تیم ظهر امروز به میزبانی ایلام در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد. وی افزود: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در این هفته تمرینات خود را به صورت منسجم انجام داد و با وجود تلاش فراوان نتیجه این دیدار مساوی […]

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با مهمان خود مساوی کرد
  • کد نوشته: 64968
  • آذر ۲۵, ۱۴۰۰
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    ندا عزیزپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: دیدار این ۲ تیم ظهر امروز به میزبانی ایلام در ورزشگاه عدالت شهر ایلام برگزار شد.

    وی افزود: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در این هفته تمرینات خود را به صورت منسجم انجام داد و با وجود تلاش فراوان نتیجه این دیدار مساوی شد.

    سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز بانوان ایلام تصریح کرد: نیمه اول، بازی در میانه میدان ادامه داشت و ۲ تیم بازی محتاطانه ایی را انجام داده و در پایان بازیکنان بدون گل زمین را ترک کردند.

    عزیزپور ادامه داد: تیم حریف در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ با توجه به غافلگیری خط دفاع موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

    سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: با توجه به حملات بازیکنان ما روی دروازه حریف در نهایت در دقیقه ۷۰ توسط روژین تمریان بازیکن کم سن و سال تیم به گل تساوی رسیدیم.

    وی اظهار داشت: تیم پالایش گاز ایلام در این بازی شایسته برد بخصوص در نیمه دوم بود که متاسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند که باید با تمرینات بیشتر و تخصصی این مشکل برطرف شود./ایرنا

     

     

     

    ***

    #نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

    ***

    #من_ماسک_می_زنم

    ***

    #نه_به_مراسمات_پرازدحام

    ***

    #من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

    ***
    #ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

    ***

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *