دکتر جمیل صادقی فر روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: متاسفانه روند ابتلا و بستری های کرونا در این استان سیر افزایشی دارد. وی گفت: از مجموع تست های گرفته شده طی چهار روز نخست نوروز به تعداد یک هزار و ۲۰۵ مورد ، ۲۰۱ مورد مبتلا، ۷۱ مورد بستری […]
دکتر جمیل صادقی فر روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: متاسفانه روند ابتلا و بستری های کرونا در این استان سیر افزایشی دارد.
وی گفت: از مجموع تست های گرفته شده طی چهار روز نخست نوروز به تعداد یک هزار و ۲۰۵ مورد ، ۲۰۱ مورد مبتلا، ۷۱ مورد بستری و متاسفانه دو مورد فوتی در استان به ثبت رسیده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ذکر اینکه تعداد زیادی از مبتلایان میهمانان نوروزی هستند، یادآور شد: نمونه بارز این مساله ۱۵ بیمار جدید کرونایی در بدره است که از این تعداد پنج نفر از مسافران نوروزی هستند.
صادقی فر تاکید کرد: با تداوم این روند وضعیت روزهای آتی در استان به شدت نگران کننده خواهد بود.
بر اساس اعلام دانشگاه علومپزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان ایلام دوشهرستان دهلران وابدانان نارنجی و مابقی زرد هستند./ایرنا
دیدگاهتان را بنویسید