کد خبر : 55753
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

شمسایی:

به قهرمانی در لیگ فوتسال خیلی امیدوار هستیم

به قهرمانی در لیگ فوتسال خیلی امیدوار هستیم

وحید شمسایی در گفت و گو با ما، در خصوص وضعیت تیم گیتی‌پسند اصفهان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال و کسب یک پیروزی و یک شکست در دو بازی ابتدایی اظهار داشت: لیگ امسال از همان ابتدا بسیار جذاب بود. اینطور برگزار شدن لیگ کار را سخت و جذاب کرده و من از این

وحید شمسایی در گفت و گو با ما، در خصوص وضعیت تیم گیتی‌پسند اصفهان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال و کسب یک پیروزی و یک شکست در دو بازی ابتدایی اظهار داشت: لیگ امسال از همان ابتدا بسیار جذاب بود. اینطور برگزار شدن لیگ کار را سخت و جذاب کرده و من از این سختی و جذابیت لذت می برم.

وی ادامه داد: ما در بازی اول مرحله نهایی با مس سونگون دو بر صفر از حریف جلو بودیم. فکر کردیم که برنده هستیم ولی در نهایت سه بر دو شکست خوردیم. آن بازی درس خوبی به من داد تا دیگر خودمان را تا قبل از پایان بازی برنده نداریم. به خاطر همین در بازی با کراپ الوند وقتی دو بر صفر جلو افتادیم تمام توانمان را گذاشتیم و ۵ گل دیگر هم زدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: ۸ بازی تا پایان لیگ مانده که همه برای ما سخت و دشوار است. اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید از این ۸ بازی سربلند بیرون بیاییم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا کلید قهرمانی تیمش بازی برگشت با مس سونگون است؟ تاکید کرد: به نظر من همه بازی ها کلید قهرمانی است و همه به یک اندازه اهمیت دارد. امسال شرایط طوری است که همه تیم‌ها باخت و برد داشتند. هرچند به خاطر اینکه مس سونگون سه سال پشت هم قهرمان شده شرایط ویژه ای دارد، اما تمام بازی ها مهم و به نوعی کلید قهرمانی است.

وی ادامه داد: فرش آرا، مقاومت، کراپ و دیگر تیم ها واقعاً عالی کار کردند و همه تقریبا در یک سطح هستند، به خاطر همین تمام بازی ها مهم است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی تیمش در لیگ امسال امید دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بالاخره انسان به امید زنده است و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا موفق شویم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پولی که به خانه می بریم حلال باشد.

شمسایی در پایان در خصوص اینکه مس سونگون تقریباً شرایطی مثل پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال دارد و سه سال پشت سر هم قهرمان شد و آیا بین فوتسالی ها این تیم، مثل پرسپولیس در فوتبال، تیم خاص فوتسال ایران خوانده می‌شود؟ گفت: چیزی به اسم تیم خاص در فوتسال و فوتبال معنی ندارد. اگر تیمی قهرمان میشود به خاطر قدرتش است. این حرف که فلان تیم خاص است یا حمایت میشود درست نیست. ما در همین بازی با مس ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم اما به خودمان باختیم. این چه ربطی به خاص بودن دارد؟/ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.