سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

  دکتر جاسم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۶ ایلامی دیگر در شبانه روز گذشته به کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان استان به ۷۹ هزار و ۲۷۱ نفر رسید. وی افزود: از بستری های جدید ایلام سه نفر مربوط به ایلام، یک نفر دره شهر، سه نفر […]

بستری های کرونا در ایلام به ۳۰ نفر افزایش یافت
  • کد نوشته: 70225
  • فروردین ۲۵, ۱۴۰۱
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

     

    دکتر جاسم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۶ ایلامی دیگر در شبانه روز گذشته به کرونا مبتلا شدند و مجموع مبتلایان استان به ۷۹ هزار و ۲۷۱ نفر رسید.

    وی افزود: از بستری های جدید ایلام سه نفر مربوط به ایلام، یک نفر دره شهر، سه نفر دهلران و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

    دکتر محمدی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی کرونا ثبت نشده و مجموع قربانیان استان هزار و ۲۴۴ نفر است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۷۷ هزار و ۳۱۱ نفر است، گفت: شهرستان های آبدانان، بدره، هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی و شهرستان های ایلام، ایوان، چوار، چرداول، ملکشاهی، مهران، دهلران و دره شهر در وضعیت زرد قرار دارند./ایرنا

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *