دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری میز خدمت، اظهار کرد: وظیفه داریم برای رفع مشکلات مردم همه ی توان خویش را به کار گرفته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی وحمیدیه […]

برگزاری «میز خدمت» (محمد امیر) نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی+فیلم
محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری میز خدمت، اظهار کرد: وظیفه داریم برای رفع مشکلات مردم همه ی توان خویش را به کار گرفته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد امیر نماینده مردم اهواز، کارون، باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری میز خدمت اظهار کرد: وظیفه داریم برای رفع مشکلات مردم همه ی توان خویش را به کار گرفته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
محمد امیر تصریح کرد: میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم،و پیگیری مشکلات مردم در دستور کار و استمرار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *