دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

تهران- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر پالایش نفت بندرعباس به برتری دو بر یک دست یافت.

برتری پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

به گزارش عصر شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی که در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد برابر تیم دسته اولی پالایش نفت بندرعباس به میدان رفت و دو بر یک برنده شد. هدایت تیم پالایش نفت بدرعباس را ابراهیم صادقی بازیکن اسبق تیم ملی و سایپا برعهده دارد.

در این دیدار، علی علیپور و اوستون ارونوف برای سرخ‌پوشان پایتخت موفق به گلزنی شدند تا روند خوب خود را تداوم ببخشند.

پرسپولیس روز جمعه هفتم آذرماه در قزوین به مصاف شمس‌آذر می‌رود. سرخ‌پوشان پایتخت هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *