کد خبر : 63263
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

امام جمعه دهلران: ملت ایران علیرغم مشکلات پای آرمان های انقلابی و شهدا ایستاده اند

امام جمعه دهلران: ملت ایران علیرغم مشکلات پای آرمان های انقلابی و شهدا ایستاده اند
ایلام - امام جمعه دهلران با یادآوری اینکه ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی پای آرمان های انقلابی و شهدا ایستاده اند، گفت: اجتماع برای پاسداشت نام و یاد شهدا در درگاه الهی دارای اجر معنوی است.

 

حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در یادواره شهدای روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری در بخش مرکزی دهلران بمناسبت هفته بسیج و کنگره سه هزار شهید استان اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت های شهدای والامقام است و از همه شما که این اجتماع پاسداشت شهدا را تشکیل داده اید قدردانی می شود.

وی افزود: شهدا عزت و سربلندی نظام را رقم زدند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

امام جمعه دهلران یادآور شد: شهیدان با از جان گذشتگی انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند و حق همین است که نام و یاد شهدا زنده بماند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی وظیفه الهی خود را انجام داده است، تاکید کرد: مردم علی رغم مشکلات پای آرمان های انقلاب ، امام ، شهدا و ولایت فقیه ایستاده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اضافه کرد: امروز نظام اسلامی به برکت حون شهدا در جهان سربلند است و حرف برای گفتن بسیار دارد.

مجید عسگری خون شهدا را ضامن امنیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه ها راه گشاست.

وی با اشاره به توطئه های ایادی استکبار علیه نظام نوپای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به واسطه از جان گذشتگی شهدا و حماسه جانبازان و ایثارگران در مقابل رژیم صدام با پشتیبانی استکبار مقاومت کرد و ثمره این ایستادگی سربلندی در همه عرصه هاست.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه نظام اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب پیروز شده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی جامه عمل پوشاند.

عسگری اضافه کرد: تفکر بسیجی در عراق ، سوریه و یمن مانع زیاده خواهی استکبار شده و همواره به این تفکر در برای مقابله با خوی استکباری کشورهای ظالم نیاز داریم.

وی از برگزار کنندگان یادواره های شهدا و حضور مردم در این یادواره ها تقدیر و بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

یادواره شهدای طایفه مموس بمناسبت هفته بسیج و کنگره سرداران و سه هزار شهید استان با حضور امام جمعه دهلران، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران ، فرمانده سپاه دهلران، رئیس بنیاد شهید، مردم روستاهای حاضرمیل و تم تم آب و گلسیری و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن ورزشی روستای حاضرمیل به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.