تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

امام جمعه ایلام: دولتمردان از فرزندان شهدا در مناصب مدیریتی استفاده کنند

امام جمعه ایلام: دولتمردان از فرزندان شهدا در مناصب مدیریتی استفاده کنند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دولتمردان از فرزندان شهدا که دلسوز نظام و پاسدار ارزش های اسلامی هستند، متناسب با توان و ظرفیت آنان در مناصب مدیریتی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه سه شنبه در دیدار با فرزندان شهدا اظهار داشت: همه ما مقابل شهدا مدیون هستیم چرا که شهدای بزرگوار با اخلاق و دلسوزی جان عزیز خود را برای دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند تا پرچم اسلام به اهتزاز در آید.

وی افزود: شهدا بالاترین جایگاه را نزد خداوند دارند چراکه آنان با خدا معامله کردند و هیچ افتخاری بالاتری از افتخار فرزند شهید بودن نیست.

امام جمعه ایلام ادامه داد: پیشرفت های کشور در تمامی حوزه ها مرهون خون پاک و مطهر شهداست و هیچ مقامی و منزلتی نزد خداوند بالاتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: همه مردم ایران همواره قدردان مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا هستند و امروز خوشبختانه منزلت شهدا نزد مردم بسیار بالاست.

وی تاکید کرد: در تظاهرات دوران انقلاب بسیاری از افراد حتی جرات حضور در تظاهرات علیه شاه را نداشتند و در جبهه ها هم نمی توانستند حضور داشته باشند، اما شهدا با اخلاص و برای حفظ ارزش های اسلامی در مقابل دشمن جانانه ایستادند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: دشمنان واقعی و منافقان در لباس دین در حال ضربه زدن به دین هستند اما آحاد مردم کشور، نیروهای خدمتگذار و فرزندان شهدا همواره مردم را فراموش نمی کنند و پایبند به آرمان های نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا و ایثارگران برای حفظ ارزش های اسلامی گفت: با توجه با نقش شهدا در پاسداری از دین و ارزش های اسلامی و دلسوزی فرزندان آن برای نظام و انقلاب، باید از پتانسیل ها و ظرفیت ها آن در تمامی حوزه ها بهره گرفت‌./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.