تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

استاندار: جغرافیای ایلام سرشار از مزیت برای حرکت در مسیر توسعه است

استاندار: جغرافیای ایلام سرشار از مزیت برای حرکت در مسیر توسعه است
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جغرافیای سرزمینی استان سرشار از مزیت های گوناگون برای حرکت در مسیر توسعه است، گفت: با تلاش جهادی می‌توانیم مسیرهای تعالی استان را به پیش ببریم.

 

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام که به شکل ویدیو کنفرانس با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کشور نقش مهمی در حراست و پاسداشت از آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوبی بین مردم و مسئولان استان ایلام وجود دارد، بر حفظ وحدت و همدلی برای خدمت رسانی بیشتر و رفع مشکلات و همچنین توسعه استان تاکید کرد.

استاندار ایلام یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و خاص استان و داشتن ۴۳۰ کیلیومتر مرز مشترک با کشور عراق، دستگاه عدلیه از یک حساسیت ویژه ای در این استان برخوردار است.

بهرام نیا با تاکید بر این که این استان در حوزه وقوع جرم در مقیاس ملی دارای کمترین آمار است، افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی استان، صادرات، بازارچه های مرزی، منطقه ویژه اقتصادی حضور میدانی دستگاه قضایی امری ضروری است.

وی با اشاره به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران بیان کرد: بر اساس آمار سال های گذشته تردد زائران از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز عبور کرده است که پیش بینی می شود این میزان به نزدیک ۱۰ میلیون نفر افزایش یابد که این مهم نیازمند مقوله مهم امنیت بوده که تاکنون این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بخشی از کارخانجات ایلام تعطیل شده اند و تنها بخش ناچیزی از ثروت های ملی و خدادای این استان بالفعل شده و زنجیره ارزش تولید چندان رونق نیافته است، نیاز است بخش خصوصی با توجه به‌ مزیت های موجود در استان سرمایه گذاری کند که تحقق آن نیازمند تکمیل زیرساخت ها و امنیت است.

به گزارش ایرنا، در این آیین عبدالوهاب بخشنده به عنوان دادستان جدید مرکز استان ایلام معرفی و از خدمات افشار خسروی زاد دادستان سابق قدردانی شد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.