محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حاشیه نشینی شهر اهواز روز به روز در حال افزایش است و دلیل این افزایش رسیدگی نکردن به شهرستانهای دیگر به ویژه شهرهای محروم بوده است. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در […]
محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حاشیه نشینی شهر اهواز روز به روز در حال افزایش است و دلیل این افزایش رسیدگی نکردن به شهرستانهای دیگر به ویژه شهرهای محروم بوده است.
دیدگاهتان را بنویسید