محمد مهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت: رییس جمهوری در سومین گفتگوی تلویزیونی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، یکشنبه شب پس از خبر ۲۱ با ایرانیان عزیز سخن خواهد گفت. مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری ادامه داد: این روزها شعار «مردم نامحرم نیستند» بیش […]
محمد مهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر، نوشت: رییس جمهوری در سومین گفتگوی تلویزیونی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، یکشنبه شب پس از خبر ۲۱ با ایرانیان عزیز سخن خواهد گفت.
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری ادامه داد: این روزها شعار «مردم نامحرم نیستند» بیش از همیشه رنگ واقعیت به خود گرفته است.
نخستین گفتوگوی تلویزیونی آیت الله رییسی با مردم، سیزدهم شهریور و دومین گفتوگو هم ۲۶ مهرماه انجام شده بود که رییسجمهوری در این گفتوگوها به شکل زنده به مهمترین مسائل و موضوعات روز کشور و همچنین برنامههای دولت سیزدهم برای حل مشکلات پرداخته بود./ایرنا
***
#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی
***
#من_ماسک_می_زنم
***
#نه_به_مراسمات_پرازدحام
***
#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم
***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم
***
دیدگاهتان را بنویسید