ندای زاگرس – ولی الله ناصری گفت: فرهنگ سازمانی ما پاسخگویی دقیق، سریع، هوشمند و انجام خدمات مطلوب به مشتریان است.
وی تصریح کرد: فرهنگسازی عمومی برای کاهش تقاضا در شرایط ناترازی باید به صورت گسترده انجام شود تا حجم افزایش تقاضا کنترل شود.
ناصری خاطر نشان کرد: برای تمامی فعالیت ها باید فرایندها مبتنی بر هوشمندسازی خدمات بازنگری شوند.
وی تصریح کرد: فرهنگ سازمانی باید به سمت تلاش جهاد گونه پیش برود و صرف فعالیت کارمندی در صنعت برق کفاف نمی کند.
دیدگاهتان را بنویسید