کد خبر : 3934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

استاندار ایلام:

حمایت از تولید اولویت نخست مسئولان استان است

حمایت از تولید اولویت نخست مسئولان استان است

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان پای کار باشند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست. وی اضافه کرد: دولت از تولیدکنندگان با روش های مختلف حماتی می کند و این مهم در استان باید نیز

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: مسئولان برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان پای کار باشند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.
وی اضافه کرد: دولت از تولیدکنندگان با روش های مختلف حماتی می کند و این مهم در استان باید نیز محقق شود.
استاندار ایلام تاکید کرد: ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در روستاهای استان جذب شده است که این کار بزرگی بوده است.
سلیمانی دشتکی افزود: برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان باید تنگ نظری ها در استان برداشته شود.
وی افزود: در جلسات رفع موانع تولید به صورت موردی تصمیمات بسیار خوبی برای صنایع استان و واحدهای تولیدی مشکل دار گرفته شده که منجر به بازگشت بیش از ۴۳ واحد تولیدی به چرخه کار شده است.
استاندار ایلام یادآور شد: مشکلات واحدهای تولیدی اعم از معوقات بانکی، زیربنایی و … قابل حل و پیگیری است و مدیران در این زمینه اهتمام داشته باشند.
وی مشکل واحدهای تولید استان را در زمینه تمدید تسهیلات بانکی، بخشودگی جرائم، اخذ وام برای خرید مواد اولیه، تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش برشمرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز اظهار داشت: طی پنج ماهه اخیر ۳۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.
یارالله نصیری افزود: ۱۳۶ پرونده در این جلسات بررسی و منجر به ۲۱۶ مصوبه شده و هر مصوبه کارگروه رفع موانع تولید مانعی را از سر راه تولیدکنندگان برداشته است.
وی عنوان کرد: بیش از ۹۳ درصد مصوبات اجرایی شده است و فقط هفت درصد اجرایی نشده است.
نصیری افزود: در جلسات ۲۵ پروژه صنعتی بالای ۶۰ د رصد فیزیکی در استان راه اندازی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: علاوه بر این ۴۳ واحد صنعتی وارد چرخه کار و ۱۵ واحد تولیدی ظرفیت تولید خود را ارتقا داده اند.
گفتنی است در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی بررسی شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.