سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
ولی الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
چهل و سومین مانور بهینه سازی روشنایی معابر در ایلام برگزار شد

چهل و سومین مانور بهینه سازی روشنایی معابر در ایلام برگزار شد

ندای زاگرس – ولی الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، از برگزاری چهل و سومین مانور جهادی این شرکت خبر داد و گفت: این مانور با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی و بهینه سازی مصرف انرژی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه، در سطح شهر ایلام اجرا شد.

  • بهمن ۳۰, ۱۴۰۴
  • بدون دیدگاه