ندای ازگرس-مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با تقدیر از همراهی رسانهها در فصل سرما، بر تداوم این تعامل برای مدیریت مصرف گاز در زمستان امسال و کمک به پایداری شبکه گاز سراسری تأکید کرد.