ندای زاگرس – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انعقاد قراردادهای جدید با سه شرکت کارور به منظور بهینه سازی و مدیریت مصرف گاز خبر داد و گفت: در این طرح فراگیر، ضمن ارائه خدمات رایگان به ۱۰ هزار مشترک خانگی، موتورخانه ۲۰ واحد آموزشی و اداری نیز بهینه سازی و استانداردسازی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: از ابتدای خرداد تا ۱۵ شهریور ۳۵ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی در قبوض برق بهای مصرفی مشترکین استان ایلام لحاظ شده است. ولی الله ناصری ادامه داد: ۳۰ درصد مشترکین ایلامی که نزدیک به ۱۰۰ هزار مشترک خانگی را شامل می شود از مزایای پاداش صرفه […]