پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×
مشترکان پرمصرف
وزیر نیرو: نگران تابستان خوزستان هستیم/ اختصاص جوایز بزرگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی

وزیر نیرو: نگران تابستان خوزستان هستیم/ اختصاص جوایز بزرگ برای صرفه جویی در مصرف انرژی

اهواز – وزیر نیرو ضمن ابراز نگرانی از میزان مصرف انرژی در تابستان آینده خوزستان، از برنامه های این وزارتخانه برای حل این مشکل در کشور خبر داد. عباس علی‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه نشستی با هدف جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی و انشعابات غیر مجاز برق در اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره […]

  • بهمن ۳, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه