چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×
متجاوزان
جفری ساکس در گفت وگو با ایرنا: متجاوزان به ایران باید بازنده جنگ معرفی شوند

جفری ساکس در گفت وگو با ایرنا: متجاوزان به ایران باید بازنده جنگ معرفی شوند

ندای زاگرس – تهران- جفری ساکس اقتصاددان مشهور آمریکایی معتقد است که براساس حقوق بین‌الملل، متجاوزان به ایران باید بازنده جنگ تلقی شوند؛ آن‌ها منشور سازمان ملل را نقض کرده‌اند و مسئول خسارات و پیامدهای بعدی هستند.

  • اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۵
  • بدون دیدگاه
  • سفارت ایران در لندن درباره بیانیه غربی درخصوص تنگه هرمز: متجاوزان را محکوم کنید، نه ایران

    سفارت ایران در لندن درباره بیانیه غربی درخصوص تنگه هرمز: متجاوزان را محکوم کنید، نه ایران

    ندای زاگرس – لندن – سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در واکنش به بیانیه جهت‌دار چند کشور غربی درباره تنگه هرمز، با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی آغازگر جنگ بوده‌اند، از دولت‌های امضاکننده خواست به‌جای محکوم کردن ایران، متجاوزان را محکوم کنند و حق مشروع جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود را به رسمیت بشناسند.

  • فروردین ۵, ۱۴۰۵
  • بدون دیدگاه
  • پزشکیان: ملت ایران درس بزرگی به متجاوزان صهیونیست داد
    در هفدهمین اجلاس اکو

    پزشکیان: ملت ایران درس بزرگی به متجاوزان صهیونیست داد

    تهران- رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلفات انسانی زیاد تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم عزیز ایران، گفت: در این جنگ نیروهای مسلح ایران وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد به دفاع مشروع از ملت ایران، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان پرداختند و درس بزرگی به متجاوزان دادند و مانع گسترش جنگ در منطقه شدند.

  • تیر ۱۳, ۱۴۰۴
  • بدون دیدگاه