ندای زاگرس – به گزارش روابط عمومی فرمانداری همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی احسان اکبری فرماندار ایلام با فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام دیدار و گفتگو کرد.