دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×
سرخابی‌ها
لطفی: تساوی دربی عادلانه بود/ سرخابی‌ها دنبال گل نخوردن بودند

لطفی: تساوی دربی عادلانه بود/ سرخابی‌ها دنبال گل نخوردن بودند

تهران- پیشکسوت استقلال در مورد دربی ۱۰۶، گفت: دو تیم نمایش نزدیکی داشتند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی بدون گل که در پایان رقم خورد، عادلانه باشد.

  • آذر ۱۵, ۱۴۰۴
  • بدون دیدگاه
  • دبیر: حضور سرخابی‌ها در کشتی کمک به ورزش کشور است/ سطح بازی‌های کشورهای اسلامی بالاست

    دبیر: حضور سرخابی‌ها در کشتی کمک به ورزش کشور است/ سطح بازی‌های کشورهای اسلامی بالاست

    تهران – رئیس فدراسیون کشتی گفت: حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور کمک به ورزش و فرهنگ کشور است و از مسئولان این باشگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

  • آبان ۱۹, ۱۴۰۴
  • بدون دیدگاه