دکتر عبدالناصر همتی در “همایش تامین مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه سازی” گفت:امسال،آخرین سال بنگاه داری بانک ها است و در سال آینده از بانک ها به خصوص بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد خواهم خواست که بنگاهداری را رها کنند. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر همتی در این همایش که […]