ندای زاگرس – تهران – یادگار امام راحل با تاکید بر اینکه باید از مصیبت و داغ شهادت رهبر معظم انقلاب و حمله دشمنان به کشور، حماسه بسازیم، گفت: بدون شک با توکل به خداوند از این حوادث عبور خواهیم کرد و پس از پیروزی در جنگ با دشمن عزاداری خواهیم کرد و اشک خواهیم ریخت.