از همان ۱۶ سالگیام که خواستگار بازی شروع شد مادرم میگفت: «خوشبختی آدمها دست خداست.» وقتی نعیمه از مهدی طلاق گرفت و دوستم به یک سال نکشیده بختش را پس گرفت و نشست سر جانماز مجردی اش، دیدم راست میگوید! خوشبختی فقط در تملک خداست. گروه ایرنا زندگی – سیده حکیمه نظیری: از صبح که […]