ندای زاگرس – تهران – غیر از معدود تولیدات یا برنامههای غیرسنتی در حوزه اطلاعرسانی، خبر، تبلیغ یا ادای مناسبتهای ملی و مذهبی که اغلب قائم به فرد انجام میشود، همچنان در این حوزه، در بر پاشنه نظام اطلاعرسانی، تبلیغات و چارچوبهای سنتی میچرخد.
ندای زاگرس – کرمانشاه- معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تجربه قطع اینترنت در جریان جنگ اخیر گفت: کشور به سطحی از بلوغ رسیده که حتی در شرایط بحرانی و التهابات شدید نیز میتواند بدون قطع اینترنت مدیریت شود و دیگر شاهد قطع اینترنت نخواهیم بود.
ندای زاگرس – تهران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهتمام رئیس جمهور به بازگشایی اینترنت، آن را نشانه ای از عقلانیت و ایستادن در کنار مردم دانست و نوشت: ملت ایران شایسته ارتباط آزاد، آینده روشن و اقتصادی پویاست.
ندای زاگرس – مدیرعامل بیمه تعاون در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان و کارشناسان رسانه به ویژه فعالان رسانهای صنعت بیمه تبریک گفت.
ندای زاگرس – ایلام -اتصال ۲۵ روستای ایلام به شبکه ملی اطلاعات در سال گذشته، دسترسی خانوارهای روستایی به اینترنت پرسرعت و تلفن همراه را فراهم کرد، اقدامی که در قالب ارتقا و با هدف گسترش امکانات ارتباطی و نفوذ بیشتر اینترنت در مناطق کمبرخوردار استان انجام شده است.
ندای زاگرس – تهران- گزارش های رسیده به ایرنا از کاربران نشان می دهد که دسترسی به موتور جستجوگرگوگل (Google) در برخی اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است.
ندای زاگرس – مهندس نبی پور به اتفاق دکتر همتی نماینده محترم مجلس، و تعدادی از مدیران ارشد استان با هدف بررسی مسائل منطقه با مردم انقلابی بخش بولی دیدار نمودند.
ندای زاگرس – تهران-معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه با ساختار فیلترینگ فعلی مخالف هستیم، گفت: فیلترینگ فعلی نیاز به بازنگری و اصلاح دارد تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعاتی را توسعه دهیم.
ندای زاگرس – ایلام – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام اعلام کرد که از ابتدای فعالیت دولت چهاردهم تاکنون ۲۷ سایت ارتباطی جدید در مناطق محتلف این استان ایجاد و راهاندازی شده است.
ندای زاگرس – بندرعباس – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه توسعه اقتصاد دیجیتال بدون توجه به منافع عمومی مردم معنا ندارد، گفت: نگاه دولت چهاردهم بر این بوده که فناوری، اینترنت و هوشمندسازی در خدمت رفاه عمومی و رشد متوازن استانها قرار گیرد و نه اینکه منافع پرهزینه برای گروههای خاص باشد.