ندای زاگرس – تهران- رئیسجمهور که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر با هواپیمای «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شده است، پیش از عزیمت به اسلامآباد گفت: ما به دنبال اجرای کامل بندهایی هستیم که در چارچوب قوانین بینالمللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.
ندای زاگرس – تهران- سخنگوی دولت با انتقاد نسبت به تهدید و تضعیف رئیسجمهور و مذاکرهکنندگان کشورمان، گفت: کسانی که با هر مسیر دیپلماتیک مخالفت میکنند روشن بگویند جایگزین عملی آنان چیست؟ اداره کشور با شعار ممکن نیست؛ اگر راه مذاکره را نفی میکنند باید توضیح دهند برای حفظ منافع ملی و تثبیت دستاوردهای کشور چه برنامهای دارند.
ندای زاگرس – تهران- رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت الگو بودن دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف، خواستار استقرار نظام جامع پایش، ارزیابی و مدیریت انرژی در تمامی نهادهای دولتی شد.
ندای زاگرس – تهران- رئیسجمهور با تأکید بر ضرورت تحول در الگوهای مدیریتی کشور، گفت: پیشرفت و توسعه با اتکا به نیروهای خلاق، نوآور و ریسکپذیر محقق میشود و نمیتوان با رویکردهای صرفاً اداری و روزمره به اهداف بزرگ ملی دست یافت.
ندای زاگرس – ایلام- معاون اجرایی رئیسجمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز با حضور در شرکت پتروپالایش دهلران و همچنین کارخانه سیمان دهلران در جریان روند تولید در این ۲ واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفت.
ندای زاگرس – تهران- رئیسجمهور ضمن قدردانی از صبوری مردم در مواجهه با مشکلات و فشارهای اقتصادی،گفت: دولت در یک سال گذشته با وجود محدودیتها و دشواریهای فراوان، تلاش کرده است در کنار مردم بایستد و برای حل چالشهای کشور راهکار ارائه دهد.
ندای زاگرس – تهران – رئیسجمهور با بیان اینکه آثار تحریمها بر اقتصاد کشور قابل انکار نیست، تأکید کرد: دولت با جدیت در مسیر خنثیسازی تحریمها، افزایش تابآوری اقتصادی و بهرهگیری از ظرفیتهای داخلی حرکت میکند.
ندای زاگرس – تهران- دستیار اجتماعی رئیس جمهور در واکنش به اتصال اینترنت بینالملل، نوشت: پزشکیان «امنیتسازترین» تصمیم ممکن را گرفت.
ندای زاگرس – تهران- رئیسجمهور با اشاره به مذاکرات اخیر میان تهران و واشنگتن، گفت: آمادگی داریم به جهان اطمینان دهیم که به دنبال سلاح هستهای نیستیم، ایران به دنبال ناآرامی در منطقه نیست، این رژیم صهیونیستی است که از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن جنگ و ناآرامی استفاده میکند.
ندای زاگرس – تهران- معاون اول رئیسجمهور، حماسه آزادی خرمشهر را آموزهای بزرگ برای عبور از بحرانها با اتکا به توان داخلی و مقاومت دانست.