ندای زاگرس – تهران- پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا مدعی شد که این کشور انتظار دارد امروز یکشنبه توافق «هستهای» با ایران را امضا کند.
ندای زاگرس – تهران – رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: تجاوز صهیونیستها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا ارادهای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را.
ندای زاگرس – اسلامآباد – نخستوزیر پاکستان گفت: با توجه به اینکه احتمالاً نهایی شدن تفاهم ایران و آمریکا در ۲۴ ساعت آینده پیشبینی میشود، پاکستان در حال آمادهسازی برای امضای الکترونیکی توافقنامه صلح و بلافاصله پس از آن به دنبال مذاکرات فنی در هفته آینده است.
ندای زاگرس – تهران- نشریه آمریکایی فارن پالسی در گزارشی تحلیلی نوشت جنگ ایران، فراتر از پیامدهای منطقهای، محدودیتهای راهبردی ایالات متحده را نمایان و پرسشهایی جدی درباره توان واشنگتن برای مدیریت همزمان بحرانهای جهانی، بهویژه در برابر چین، ایجاد کرده است.
ندای زاگرس – تهران- برآوردها نشان میدهد که در بحبوحه اختلالات ناشی از بستهشدن تنگه هرمز به دست ایران، رشد اقتصاد جهانی و تجارت بینالمللی امسال به شدت کُند شود؛ اختلالی که از زمان آغاز جنگ مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران، عرضه نفت، گاز طبیعی و کودهای شیمیایی را با مشکل جدی مواجه کرده است.
ندای زاگرس – مسکو – تحلیلگر مسائل سیاسی روسیه گفت: امام خمینی (ره) در زمان رهبری انقلاب اسلامی، نقشههای شیطانی دشمنان جهان اسلام را ناکام کرد و پیروزی امروز جبهه حق به پرچمداری ایران بر آمریکا و در مقابله با تجاوز نظامی اخیر را نوید داده بود.
ندای زاگرس – تهران- معاون حقوقی و امور بینالملل وزیر امور خارجه درباره تحولات شب گذشته گفت: پاسخی که سپاه به اقدامات و شیطنتهای آمریکاییها داد، نشاندهنده آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در صورت تداوم این اقدامات، جمهوری اسلامی ایران متناسب با آن واکنش نشان خواهد داد.
ندای زاگرس – تهران- نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، استراتژی ایران برای منطقهای کردن جنگ را خوب و حسابشده خواند و گفت: این طبیعی است که وقتی قدرتمندترین ارتش جهان در باتلاق خلیجفارس گرفتار میشود از قدرت ما بترسند؛ ایران توانست قدرت خود را به رخ بکشد و هیمنه و هژمونی آمریکا را در هم بشکند.
ندای زاگرس – تهران- رهبر معظم انقلاب در پیامی تاکید کردند: عقربه زمان به عقب برنمیگردد و ملت ها و سرزمین های منطقه، دیگر سپر پایگاه های آمریکایی نخواهند بود. آمریکا علاوه بر آنکه دیگر، نقطه امنی برای شرارت و استقرار پایگاه نظامی در منطقه نخواهد داشت، روز به روز از وضع سابق خود فاصله می گیرد.
ندای زاگرس – حاکمان بیخرد آمریکا و در راس آنها دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور فعلی آن همواره سوار بر استراتژیهای منسوخ و بیاثر خویش در حال خیال پردازی و موج سواری هستند اما غافل از آنکه دنیای امروز دیگر مجال سلطه گری و چپاول را از آنها سلب کرده است.