کد خبر : 55474
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

۲ چمن مصنوعی هلیلان سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی می شود

۲ چمن مصنوعی هلیلان سال ۱۴۰۰ کلنگ زنی می شود

  مظفر علی شائی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از دبیران هیات های ورزشی، فعالان حوزه ورزش و رسانه شهرستان هلیلان اظهار داشت: تکمیل سالن ورزشی شهر کهره سال آینده در اولویت قرار می گیرد و باید در کمترین زمان برای استفاده شهروندان تجهیز شود. وی یادآور شد: احداث سالن ورزش رزمی هلیلان در قالب

 

مظفر علی شائی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از دبیران هیات های ورزشی، فعالان حوزه ورزش و رسانه شهرستان هلیلان اظهار داشت: تکمیل سالن ورزشی شهر کهره سال آینده در اولویت قرار می گیرد و باید در کمترین زمان برای استفاده شهروندان تجهیز شود.

وی یادآور شد: احداث سالن ورزش رزمی هلیلان در قالب طرح های عمرانی ملی نیز سال آینده در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام افزود: تاکنون برای توجه به حوزه ورزش و تکمیل اوقات فراغت جوانان این شهرستان هشت خانه روستایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

علی شائی با بیان اینکه هیات های ورزشی شهرستان های استان بیشترین تلاش را با کمترین امکانات برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دارند، افزود: این هیات ها علاوه بر انجام تکلیف، وظیفه اجتماعی خود را برای ارتقا توسعه شاخص های ورزش هر منطقه را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران ایلامی در طول سال مدال های بسیاری برای این استان به ارمغان آوردند، گفت: با افزایش سرانه فضای ورزشی و توجه بیشتر به ورزش هلیلان، سهم این شهرستان نیز از کسب مدال در کل استان افزایش می یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه توسعه ورزش یک فرصت بزرگ در هر کشور محسوب می شود، افزود: به هر میزان سرانه فضاهای ورزشی در هر شهرستان افزایش یابد، به همان اندازه نیز آسیب های اجتماعی در آن منطقه کاهش خواهد یافت.

علی شائی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی تخصیص بودجه برای تعمیر و تجهیز سالن چند منظوره این شهرستان را که نیازمند روشنایی است، دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران هلیلانی دارای مهارت های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی و قابلیت مدال‌آوری در عرصه‌های استانی، ملی و جهانی را دارند.

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست از دبیران و فعالان حوزه ورزش هلیلان، اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.