کد خبر : 3748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر اقتصاد:

اگر به دغدغه های معیشتی مردم توجه نکنیم خودمان به جنگ روانی دشمن دامن زده ایم

اگر به دغدغه های معیشتی مردم توجه نکنیم خودمان به جنگ روانی دشمن دامن زده ایم

وی ادامه داد؛ نباید از یک طرف در مردم ایجاد توقع کرد و از طرف دیگر به خواسته ها و مطالبات آنان رسیدگی نکرد. استاندار ایلام سپس به مطالبات زلزله زدگان ایلام اشاره کرد و گفت؛ همزمان با زلزله کرمانشاه در ایلام نیز زلزله خسارات فراوانی به مردم وارد کرد و می بایست مسائل و

وی ادامه داد؛ نباید از یک طرف در مردم ایجاد توقع کرد و از طرف دیگر به خواسته ها و مطالبات آنان رسیدگی نکرد.
استاندار ایلام سپس به مطالبات زلزله زدگان ایلام اشاره کرد و گفت؛ همزمان با زلزله کرمانشاه در ایلام نیز زلزله خسارات فراوانی به مردم وارد کرد و می بایست مسائل و مشکلات آنان را برطرف نمود.
پیگیری چگونگی وضعیت پرداخت تسهیلات طرح های تولیدی و اشتغالزایی، توجه و بهره مندی از ظرفیت های مرز و گمرک مهران و توجه به ارزش افزوده شرکت های بزرگ و فعال در استان از دیگر محورهای مورد بحث استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بود.
باقری معاون وزیر اقتصاد نیز به ظرفیت های مرز مهران اشاره و تاکید کرد با همکاری بخش خصوصی و حمایت بانک ها در پرداخت تسهیلات به طرح های استان بیشتر توسعه خواهد یافت.
کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان و امینی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره وضعیت طرح های اشتغالزایی، توجه به رفع معضل بیکاری جوانان و پیگیری مطالبات زلزله زدگان و اجرای طرح های مهم عمرانی در استان سخن گفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.