ندای زاگرس –
ندای زاگرس – به مناسبت ایام دهه فجر و اعیاد شعبانیه، با حضور معاونین و مسئولین ارشد ستادی شرکت مخابرات ایران، معاون استاندار، و جمعی از مدیران کل و مسئولین ارشد استان، مراسم افتتاحیه پروژههای مخابراتی و مرکز خدمات مشتریان ایلام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام، به مناسبت ایام الله دهه فجر تعداد ۱۱ پروژه مخابراتی آماده بهره برداری شده با حضور دکتر کرمی استاندار ایلام و هیات همراه افتتاح گردید. مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام میزان اعتبار سرمایه گذاری انجام شده را بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود […]