ندای زاگرس – تهران- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در واکنش به اعلام بسته شدن تنگه هرمز از سوی ایران به علت نقض ماده یک تفاهم نامه بین تهران و واشنگتن، عنوان کرد که همچنان هوشیار است.