سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
نکیسا
واکنش نکیسا به درآمد ذوب‌آهن از تبلیغات محیطی

واکنش نکیسا به درآمد ذوب‌آهن از تبلیغات محیطی

تهران- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر برخی تیم‌ها از تبلیغات محیطی ناراحت هستند چرا تاکنون یک نامه به من نزده‌اند؟ آنها می‌توانستند به من بگویند نامه‌ای زده‌ایم و شما انعکاس بدهید! به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان امروز پس از پایان بازی با هوادار که در ورزشگاه پاس قوامین با […]

  • بهمن ۸, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه