ندای زاگرس – دکتر سید کمال سجادی رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام در مراسمی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد پیروزی و اتحاد ویتنام در محل سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد،این روز را به ملت و دولت ویتنام تبریک گفت.