چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×
مصرف بی‌رویه دارو
مصرف بی‌رویه دارو تهدیدی جدی برای سلامت عمومی
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام:

مصرف بی‌رویه دارو تهدیدی جدی برای سلامت عمومی

ندای زاگرس – نورالدین رحیمی، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، به مناسبت آغاز پویش «نه به مصرف بی‌رویه دارو» گفت: مصرف بی‌رویه دارو اکنون به یک معضل جدی در استان ایلام تبدیل شده است که نه تنها سلامت افراد را به خطر می‌اندازد، بلکه فشار زیادی به سیستم بهداشتی و درمانی وارد می‌کند. این چالش نیازمند همراهی و آگاهی بخشی به مردم است.

  • اسفند ۲۶, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه