ندای زاگرس – به گزارش روابطعمومی اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام، برنامه میز خدمت و ملاقات مردمی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام پس از اقامه نماز جمعه در مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار شد.