ندای زاگرس – تهران- رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به اینکه ماهواره های دیگری در بهمن ماه آینده به فضا پرتاب خواهیم کرد ، گفت: مجموعه ماهواره های مهم شهید سلیمانی با ماهواره برهای داخلی به فضا پرتاب می شوند.
تهران – نخستین جلسه «شورای عالی فضای مجازی» در دولت چهاردهم فردا -دهم مهرماه- باحضور اعضا برگزار و درباره موارد مختلف بحث و تبادل نظر میشود. جلسه شورای عالی فضای مجازی فردا سه شنبه – دهم مهرماه با حضور مسعود پزشکیان رئیسجمهور برگزار میشود. این نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی در دولت چهاردهم است […]