تهران- معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه از دو روز قبل از جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی به کشورمان حملات گسترده سایبری به کشور آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت و حتی به ۴۰۰ گیگابایت در ثانیه رسید، گفت: از روز گذشته حملات سایبری کاهش شدید یافته و حتی در برخی موارد خاموش بوده است.
تهران- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قطعی گسترده ارتباطات در مسیر اروپا که منجر به اختلال در اینترنت بینالملل شده بود، بازیابی شد. «بهزاد اکبری» عصر امروز (پنجشنبه، ۲۴ آبانماه) با انتشار پستی در شبکه «ایکس» اعلام کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکارانم، کل ظرفیت بینالملل قطع شده بازیابی شد. مدیرعامل شرکت […]