سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×
شرکت توزیع نیروی برق تهران
صرفه‌جویی ۱۰ درصدی هر مشترک؛ معادل هزار مگاوات آورده برای شبکه برق
مدیرعامل توزیع برق تهران خبر داد:

صرفه‌جویی ۱۰ درصدی هر مشترک؛ معادل هزار مگاوات آورده برای شبکه برق

ندای زاگرس – تهران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اثر قابل توجه کاهش مصرف در استان تهران، گفت: پیش‌بینی ما این است که اگر هر مشترک در استان تهران فقط ۱۰ درصد صرفه‌جویی کند، معادل یک‌هزار مگاوات آورده برای شبکه ایجاد می‌شود.

  • خرداد ۱۹, ۱۴۰۵
  • بدون دیدگاه
  • قبض برق نیم‌میلیون تهرانی با مدیریت مصرف رایگان شد

    قبض برق نیم‌میلیون تهرانی با مدیریت مصرف رایگان شد

    تهران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت که برای نیم‌ میلیون مشترک برق شهر تهران، از ابتدای خردادماه قبض برق رایگان صادر شده است. به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، «کامبیز ناظریان» با تقدیر از همکاری مناسب شهروندان پایتخت در کاهش بار شبکه برق این کلان‌شهر افزود: همه مشترکان بخش خانگی […]

  • مرداد ۸, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه