ایلام – در پی ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از روز گذشته (پنجشنبه) و به دنبال آن افت چشمگیر دمای هوا در ایلام، مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز در استان روند افزایشی داشته است.