چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×
سردار جمال سلمانی فرمانده نیروی انتظامی ایلام
در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت / توقیف ۸۸ دستگاه خودرو هنجارشکن طی ۱۲ ساعت گذشته در بام ایلام

در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت / توقیف ۸۸ دستگاه خودرو هنجارشکن طی ۱۲ ساعت گذشته در بام ایلام

ندای زاگرس- فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در شهر ایلام خبر داد و گفت: این طرح به مدت ۱۲ ساعت در بلوار پژوهش و بام ایلام اجرا و مأموران انتظامی با حضور میدانی موفق شدند ۸۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

  • آبان ۸, ۱۴۰۴
  • بدون دیدگاه