ندای زاگرس – ایلام – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام اعلام کرد که از ابتدای فعالیت دولت چهاردهم تاکنون ۲۷ سایت ارتباطی جدید در مناطق محتلف این استان ایجاد و راهاندازی شده است.