ندای زاگرس – تهران- یک تحلیلگر اقتصادی با یادآوری اینکه اقتصاد ایران با پدیده رکود تورمی روبهروست، می گوید: تا زمانی که گشایش جدی در حوزه تحریمهای اقتصادی ایجاد نشود، تورم در سطوح بالا باقی میماند و تنها میتوان آن را مدیریت کرد.
تهران- بازار مسکن در حالی سال ۱۴۰۳ را به پایان برد که مشخصه اصلی آن در این سال، «رکود تورمی» بود. رکودی که حتی در ماههای دی و بهمن (که در حقیقت شلوغترین ایام کاری بنگاههای مسکن و مشاوران املاک است) نیز شکسته نشد و با وجود افزایش مراجعات مردمی به بنگاهها، اما در عمل هیچ رونقی در معاملات شاهد نبودیم.