استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی در اقصی نقاط استان در صرفهجویی مصرف برق و گاز باید پیشقدم باشند،گفت: میزان صرفهجویی و عمل به دستورالعملها این حوزه از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه اجرایی است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ دکتر احمد کرمی در بازدید سرزده از مرکز پایش شرکت […]