شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×
به راستی اگر حسین نبود
به راستی اگر حسین نبود این همه زیبایی هم نبود …  ✍️سعید شکربیگی

به راستی اگر حسین نبود این همه زیبایی هم نبود … ✍️سعید شکربیگی

بعد از گذشت ۱۴۴۶ سال از حادثه نینوا هنوز نسل اندر نسل تاریخ، از تو و عاشورایت می گویند .روز به روز وماه به ماه وسال به سال قیام ونهضت تو یا حسین، زنده ترو زیباتر شده وکهنگی ندارد. ما هم همچون خواهرت زینب کبری(س)اکنون ودر این برهه از تاریخ به جز زیبایی چیزی نمی […]

  • شهریور ۲, ۱۴۰۳
  • بدون دیدگاه