ندای زاگرس – مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد استان ایلام، به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و در اجرای مسئولیتهای اجتماعی، با حضور در انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.