ندای زاگرس – تهران – فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اشغالگران صهیونیست هشدار داد، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوند، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهند شد.