تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

گل‌محمدی: پرسپولیسی‌ها مَرد روزهای سخت هستند؛ النصر فقط رونالدو نیست

گل‌محمدی: پرسپولیسی‌ها مَرد روزهای سخت هستند؛ النصر فقط رونالدو نیست
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیسی‌ها مَرد روزهای سخت هستند و در روزهای دشوار به نتایج دلخواه می‌رسند.

یحیی گل‌محمدی درنشست خبری پیش از دیدار حساس مقابل النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اینکه هواداران را در ورزشگاه آزادی نداریم جای تاسف دارد. خیلی دوست داشتیم در کنار هواداران خودمان این بازی را حساس را برگزار کنیم. متاسفانه قبلا اتفاقاتی رخ داده که موجب شد اکنون تماشاگران را نداشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد و نفرات ما باید از نظر فنی عملکرد خوبی داشته باشند. باید بتوانیم النصر را در کنترل خودمان داشته باشیم. آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب و جذاب از هر دو تیم باشیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. اگر بخواهیم از گروه صعود کنیم باید عملکرد خوبی در بازی‌های خانگی داشته باشیم. هدفمان در بازی فردا ،گرفتن سه امتیاز است.

گل‌محمدی درباره تقابل با رونالدو، اظهار داشت: خوشحالیم رونالدو که بازیکنی افسانه‌ای است به ایران آمد. مهار او سخت است، اما فقط رونالدو نیست و آنها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفته‌ام باید دافع تیمی منظمی داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها مرد روزهای سخت هستند و در شرایط دشوار، همیشه نتایج خوبی گرفته‌ایم. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌توانند از لحظات به خوبی استفاده کنند.

گل‌محمدی در خصوص حواشی ایجاد شده در ورود النصر به تهران، گفت: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آنها به آسیا آمده و الان در ایران بازی‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم‌. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.

وی در خصوص شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی، توضیح داد: فکر می‌کنم در چند هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است‌. هنوز شرایط زمین را ندیده‌ام اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

گل‌محمدی درباره اینکه خیلی‌ها پیش بینی برد النصر مقابل پرسپولیس را دارند، گفت: مطمئن باشید جوانان ایرانی با فاکتور انگیزه اتفاقات خوبی رقم می‌زنند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل در اینجا هواداران بودند و النصر را می‌بردیم. سوابق نشان داده که پرسپولیس در آسیا دست بسته نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا شب در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پذیرای النصر عربستان است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.