کد خبر : 4223
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 20:13

اعزام نمایندگان استان ایلام به مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم

اعزام نمایندگان استان ایلام به مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام : حجه الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلاماز برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم در دو مرحله مقدماتی و نهایی و به ترتیب در شهرهای قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام : حجه الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلاماز برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم در دو مرحله مقدماتی و نهایی و به ترتیب در شهرهای قم و اراک خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ۱۹ نفر از استان ایلام، در رشته های مختلف، به مسابقات کشوری راه پیدا کرده اند، تصریح کرد: مرحله مقدماتی مسابقات معارف از نهم تا ۱۶ شهریورماه، اجرایی می شود.
حجه الاسلام عزیزی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۶ نفر از برادران و خواهران استان، در بخش‌های حفظ موضوعی، تفسیر قرآن و معارف حدیث در شهر مقدس قم برگزار می‌شود .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام افزود: مرحله نهایی و فینال مسابقات با حضور نفرات برتر و راه یافته به مرحله نهایی از ۱۰ تا ۲۳ مهرماه در استان مرکزی و با محوریت شهر اراک برگزار می‌شود.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشوری، استانی و شهرستانی و در موقوفات و اماکن متبرکه نیز در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش‌های قرآنی فعالیت می‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.