کد خبر : 17580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

آشنایی با خطرات فضای مجازی آسیب ها را کاهش می دهد

آشنایی با خطرات فضای مجازی آسیب ها را کاهش می دهد

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، روز یکشنبه در دیدار با کارکنان پلیس فتا انتظامی ایلام با اشاره به نقش و جایگاه کارکنان پلیس فتا در مواجهه با جرایم مختلف حوزه فضای مجازی اظهار داشت: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده‌ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری در اولویت قرار

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، روز یکشنبه در دیدار با کارکنان پلیس فتا انتظامی ایلام با اشاره به نقش و جایگاه کارکنان پلیس فتا در مواجهه با جرایم مختلف حوزه فضای مجازی اظهار داشت: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده‌ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری در اولویت قرار گیرد.
وی بر آموزش نحوه استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: کارکنان پلیس فتا باید نسبت به خطرات و تهدیدات پیش روی در حین انجام ماموریت‌های محوله آگاهی کامل داشته باشند و با رعایت حدود شرعی و حقوق شهروندی با مجرمان سایبری مقابله کنند.
حجت الاسلام کریمی تبار همچنین بر ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عموم مردم با موضوع تهدیدات، خطرات و آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: برگزاری این گونه کلاس ها خطرات و آسیب های این حوزه را کاهش می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: کارکنان پلیس فتا با تعامل مطلوب و هرچه بیشتر با نهادهای مختلف در راستای آموزش و فرهنگ سازی مطلوب، جرایم این حوزه را به حداقل برسانند.
رئیس پلیس فتای استان ایلام نیز در این نشست گفت: مجموعه پلیس فتا با تمام توان و امکانات بیش از پیش در خط مقدم شناسایی مجرمان حوزه فضای مجازی آماده اجرای ماموریت‌های محوله است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.