کد خبر : 55523
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

خروجی شهر ایلام تا تقاطع ملکشاهی چهارخطه می شود

خروجی شهر ایلام تا تقاطع ملکشاهی چهارخطه می شود

  عبدالله بهادری روز جمعه در بازدید از اجرای عملیات از واریانت میشخاص در محور ایلام- بدره – دره شهر اظهار داشت: این محور ارتباطی یک مسیر بین استانی و مهم است که در حال ارتقاء قطعات مختلفی از این محور هستیم. وی افزود: عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور را

 

عبدالله بهادری روز جمعه در بازدید از اجرای عملیات از واریانت میشخاص در محور ایلام- بدره – دره شهر اظهار داشت: این محور ارتباطی یک مسیر بین استانی و مهم است که در حال ارتقاء قطعات مختلفی از این محور هستیم.

وی افزود: عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور را امروز آغاز کردیم و تا چند روز آینده این دو کیلومتر زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و احداث ۲ و نیم کیلومتر دیگر این واریانت نیز در دست مناقصه داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در منطقه چشمه شیرین هفت کیلومتر از مسیر جدید با ۷۵ درصد پیشرفت در حال احداث بوده و ۹ کیلومتر ورودی شهر دره شهر به صورت چهار خطه با ۲۵ درصد و ۱۲ کیلومتر خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

کاظمی یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی ‌در مسیر ایلام – بدره – دره شهر نیز هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی اضافه کرد: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تاکنون پل رو گذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات نهایی خاکبرداری و خاکریزی رمپ های طرفین این پل است./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.